5 март 2011 г.

ГЛАВА 5 - Водата взема и дава живот

ГЛАВА 5

Водата взема и дава живот

Денят бе спокоен, лъчите на слънцето се пързаляха по сребърната повърхност на езерото, а вятъра не разрошваше вълните му. Дивна стоеше върху гладкото му чело и закачливо хранеше рибките, а те летяха феерично около нея, като малки сребърни феи.

Есен стъпваше тихо. Стремеше се да не наруши тази идилия. Хармония от цвят и тишина, това почувства малкото и сърчице и момичето кротко седна на брега до езерото. Отпусна се сред тревата и остана неподвижно загледана в стройната осанка на Дивна. Ръцете и се движихя някак в синхрон, тялото и грациозно се олюляваше. Това бе вълшебен танц. Танц на една езерна пазителка с езерото, сякаш си говореха. Сякаш се разбираха, сякаш бяха едно цяло и всеки допълваше другия. Това ново усещане за пълнота връхлетя Есен и тя поиска да го докосне. Протегна нежната си ръка и леко докосна кротките води на езерото.

Езерната пазителка отвори рязко очи. Тя почувства трепета на водата.

-Закъсня! Очаквах те призори!

Есен повдигна очудено вежди.

-Нима?!? - каза тихо тя – как бихте могли да знаете, че ще дойда?

-Аз съм Дивна, пазителката на езерото. Аз чувам водата. Аз получавам вести с дъжда и росата. Аз пращам послания по бързеите на реката. Аз правя снега и после го претворявам в живителната сила на земята. Аз владея моретата и океаните, аз зная всички тайни на водата. А ти си тук, за да ги научиш от мен.Защото водата е безмерна сила, която Избраната трябва да се научи да владее. Не закъснявай повече! Точноста е изключително важна.

Дивна, плесна с ръка и бистра вълна я поде и извади на брега. Когато бялата и рокля докосна с малките зелени тревички, те сякаш се възраждаха и ставаха свежи и млади. -Пърият урок който ще научиш днес се казва „ДОВЕРИЕ“. Обърнах внимание, когато преминаваше теста, че ти вярваше във водата, тъй както вярваше в сърцето си. Но, загуби доверието и се довери на сетивата си и за това потъна до колене. Вярвай във водата защото водата е живот, вярвай в нея защото тя е част от теб, тъй както е част от мен и е част о всеки друг. Защото водата е във всичко и от всички нас – Дивна протегна ръцете си към водата, събра дланите си, заплете пръстите един о друг и бавно ги задърпа към тялото си. Голям воден балон се отдели от езерото и се разля над Есен.Дрехите на момемичето мигновенно се смениха. Сини прилепнали панталони стегнаха бедрата и, а бледо жълта искряща блуза пристягаше гърдите и - Така е по- добре. Вплети си косата в плитка, и я скрий под тази шапка. За днес дова ще са новите ти одежди.Така ще те предпазим от измокряне. Сега ме последвай – заповеднически каза Дивна. Гласът и беше равен а тона строг и Есен не посмя да се възпротеви.

...............следва продължение .................

6 коментара:

ранни записвания 2012 в Бодрум каза...

Много хубаво казано и написано, поздрави, хубава вечер

Екскурзии Барселона каза...

Много хубав разказ, поучителен. Чудесно пишеш, с нетърпение очаквам следващата глава :)

почистващи препарати каза...

Изключително пишеш! Обожавам да чета кратки разказчета, разсейват ме от злободневните проблеми и твоят стил много ми допада :)

почивка тунис каза...

Разказът е много красив и добре написан.Поздравления, надяваме се, че ако имаш още свои творби да ги споделиш и тях с нас.Харесва ми урока, който учи за доверието.Вярвай във водата защото водата е живот, вярвай в нея защото тя е част от теб, тъй както е част от мен и е част о всеки друг. Защото водата е във всичко и от всички нас. Така е много нежни думи.Трябва да се учим да се доверяваме, дори и да ни предадът.С нетърпение ще очаквам и продължението на тази история, дано да е по скоро.Много успехи.

почивки в чужбина каза...

Водата е най-доброто питие, което можем да консумираме.Страхотна статия.

парфюми online каза...

Страхотна статия, поздравления за добре написаният текст." Дивна, плесна с ръка и бистра вълна я поде и извади на брега. Когато бялата и рокля докосна с малките зелени тревички, те сякаш се възраждаха и ставаха свежи и млади. -Пърият урок който ще научиш днес се казва „ДОВЕРИЕ“. Обърнах внимание, когато преминаваше теста, че ти вярваше във водата, тъй както вярваше в сърцето си. Но, загуби доверието и се довери на сетивата си и за това потъна до колене. Вярвай във водата защото водата е живот, вярвай в нея защото тя е част от теб, тъй както е част от мен и е част о всеки друг. "Много поучително и важно за всеки човек.Доверието е нещо без което би било по трудно да живеем.Разбира се трябва внимателно да избираме хората на които да имаме доверие, но с времето то се показва.Продължавай да споделяш с нас.

Публикуване на коментар

Ще се радвам да споделите мнения и предложения или просто да споделите емоция. ;-)

Всички текстове в Блога са авторски.
Копирането или разпространяването на текстове е възможно единствени и само след писменно разрешение от автора им.

След получаване на разрешение, публикацията се публикува с подпис и Името на автора и линк към оригинала на творбата.

Ако желаете да ползвате текст моля просто ми пишете, чрез формата за бързи контакти.

При неспазвна на горното се прилага закона за авторското право според действащото законадателство на Р. България.